Odkud pochází výraz “ Smurfing ”?

V online hraní pro více hráčů se výraz „Šmoula“ (podstatné jméno) používá k označení zkušeného hráče, který si za účelem shody vytvoří nový účet. proti nezkušeným hráčům pro snadné výhry. Odkud pochází toto použití slova?

Komentáře

  • možná bude chtít vyzkoušet gaming.stackexchange.com
  • Jinými slovy, zkušenému hráči by se říkalo Šmoula? V tomto příkladu " Páni, právě jsem byl vlastníkem tohoto zápasu. Soupeř má nízké skóre, ale jasně ví, jak vyhrát. Musí to být šmoul. "
  • @JYelton ano, domnívám se, že by to bylo správné použití tohoto výrazu.
  • Za zmínku stojí (ale nezaslouží si odpověď): Osoba, kterou popisujete, může být také označována jako " vyzvánění " nebo " žralok. "
  • Yelton – určitě, ' je naprosto správný. " Byl jsem rozdrcen novým hráčem! Ale ve skutečnosti to byl SomeFamousPlayerName, kdo se šklebil! Whoa! Alespoň jsem se setkal s SomeFamousPlayerName! Je úžasná, ty pohyby jsi měl vidět! " je to ' tak jednoduché.

Odpověď

Tato definice smurfing pochází z roku 1996 a ze hry Warcraft II , když je jistě dobře – známí hráči si vymysleli nová jména, předstírají, že hrají špatně, poté porazili ostatní hráče. Vybrali jména PapaSmurf a Smurfette.

Bylo použito v alt.games.starcraft a definováno v dubnu 1999 jako:

někdo, kdo vytvoří nový účet, pak předstírá, že je nováček.

Původ byl nabídnut ve stejné skupině v únoru 1999 :

Jak převládají podle vás falešní nováčci? Víte, dobří hráči, kteří lákají skutečné nováčky pro snadnou výhru. Proč získávají svá veselí z toho, že dělají něco tak hloupého?

Myslím si však, že je zajímavé poznamenat, že tento druh věcí začal ve dnech Warcraft II Shlonglor a jeho kamarádi,
, kteří se zdají být pro některé lidi polobohy. Říkali tomu smurfing a
Shlonglor Důvodem bylo to, že nemohli najít nikoho
kdo by je chtěl hrát. Začali si tedy vybírat nováčky a bavit se
skvěle se bavit „smurfing“ jim, to je jméno, které jim dali. Dále vysvětlil, jak se rychle vyvinul zvyk smurf-smurfing skvělé zábavy
řekl . Jo, a kdo je tím, kdo trpí veškerou touto zábavou, kterou prožívá
? Nováček, samozřejmě. Pokud to není to nejchudobnější chování, jaké jsem kdy viděl ..

A Warcraft II: Glossary definuje:

Smurfing

Slangový výraz vytvořený Warp! a Shlonglor ve smyslu dobří nebo slavní hráči, kteří používají falešná jména, aby se skryli před lidmi, kteří se pak pokoušejí porazit ostatní hráče. Je to pouze tito hráči vyhrávají.

Nejdříve definitivní použití smurfing , které jsem našel, bylo v alt.games.warcraft v Srpen 1996 :

heheh, když je opravdu dobrý hráč v depresi nebo hledá zábavu bičování žijící v pekle nováčka, přijme falešné jméno a poté se připojí ke hře a ACTS jako nováček slepice všechny ve hře ničí. tento bizarní počin se nazývá smurfing , když řekl, „nešlápni na žádný smurfs „myslel tím, že se nenechat tak dohnat a najít smurf a pak z vás dostane peklo do života 🙂

V alt.games.warcraft byl také odkaz, který někteří zažili hráči byli „pravděpodobně smurfs “ v červenci 1996 .

Další popis :

zahájil jej Shlonglor , který je více než SC hráčem (pracuje pro Blizzard jako jejich webmaster). Byl jedním z všech dob War2 guru a byl mimořádně slavný díky své stránce War2 …stále jedna z nejlepších herních stránek, jaké kdy byly vytvořeny (i když už to není nikde na internetu … sundal to, když začal pracovat pro Blizzard).

Anyhoo, přišel bod v Shlonglorova sláva, kde by ho nikdo kromě několika vybraných jedinců nehrál; Každý, kdo slyšel jeho jméno, by udělal jednu z následujících věcí: krčil se ve strachu, uctíval jako šílený nebo opakovaně vyzýval jako nováček. Uprostřed toho bylo prakticky nemožné získat hru.

TAK … Shlonglor a jeho tehdejší spolubydlící, Warp, přišli s geniální ranou: vymyslet falešné jméno že by nikdo nepoznal a nešel porazit * z nováčků.

Z jakéhokoli důvodu jména, která si vybrali, byla „Papa Smurf“ a „Smurfette.“

Odtud tedy pochází výraz „Smurfing.“

(Shaf, 1999)

Citát Shlonglora z 2003 :

– (1996) Byl jsem původcem výrazu „ Šmoula „nebo“ Smurfing „k označení slavné osoby hrající hry pod falešnou název. Před tímto bodem se každý držel jakékoli přezdívky, kterou měl, a nikdy neuvažoval o změně jména nebo hraní pod falešnými jmény. Začalo to, když já a Warp! hráli pod falešnými jmény „Smurfs“ a klamali všechny naše přátele. Udělal jsem o tom stránku a chytilo to velký čas. Brzy všichni hráli pod smyšlenými jmény a vy jste netušili, koho hrajete. Tato praxe se dnes děje TON a stále slyšíte o Smurfing / Smurfs , které se datují ke mně, mému webu, a moje stránka Šmoula .

A výňatek ze zprávy o hře srpen 1996 („The Smurfs vs Spiderman“ (Zima), Red Barron a Void (idiot) „) od Warpa !:

No, konečně jsem si zahrál hru, o které stojí za to napsat příběh. Byla to hra pro pět hráčů v Garden of War se středními prostředky. Zúčastněnými hráči byli Shlonglor (hrající jako PapaSmurf ), sám (hrající jako Smurfette ), RedBaron, Void a Spiderman (o kterém jsme později zjistili, že byla stejná osoba jako Zima / Cpl_Will). Shlonglor a já jsme byli spoluhráči, stejně jako RedBaron, Void a Spiderman.

A pak Shlonglor, toto může být první popis:

Nejprve mi dovolte vysvětlit věc Smurf . Warp a já si užíváme vymýšlení jmen a hraní lidí na war2. Přinutíme je, aby si mysleli, že jsme opravdu naštvaní, a pak je zbijeme. Ale ten vtip byl na mě, protože Zima na mě vytáhla můj vlastní trik. Hrál za Spidermana, což mě přimělo myslet si, že saje. Poražen v mé vlastní hře! Tak smutné. Při hraní jako smurfs si užijeme spoustu zábavy. Mluvíme šmoulem. Ve válce 2 jsme smurf zadek. Myslím, že je to naprosto dětské, ale určitě zábavné.

Komentáře

  • Hugo, normálně bych řekl " proč tak dlouhá odpověď na definici, kterou lze uvést několika slovy, a možná jeden odkaz na kterékoli z mnoha dlouhých vysvětlení etymologie tohoto na webu " . To je ' to, co bych normálně řekl. Ale tady říkám " hluboce vám blahopřeji k tomu, že jste využili kravatu k úplnému vysvětlení tohoto slova, vzhledem k neuvěřitelně náhodným odhadům, které o něm jinde na stránce najdete! 99e95ba593 „>

  • Mohu potvrdit, že má Hugo pravdu. Shlonglor zvykl šmátrat lidi při hraní Warcraft2 na Kali: en.wikipedia.org/wiki/Kali_(software) a popularizoval tento výraz na svém webu.
  • Odpověď

    Nejsem si jistý, zda souhlasím s Robusto . Myslím si, že výraz smurfing , jak se používá u her, souvisí více s nerozeznatelností jednotlivých Šmoulů. Kromě Papa Šmoula, Grumpy Šmoula, Brainy Šmoula a Šmoulinku nemůžete Šmoulové opravdu rozeznat podle jiných fyzikálních charakteristik než podle jejich jmen. Většinou jsou to amorfní kapky modrých těl v bílých spodcích.To pro mě naznačuje, jak vzniklo sloveso smurfing : Když hráč provede smurfing na účtu, tento hráč se záměrně rozhodl skrýt své veřejné charakteristiky – např. Svou minulost záznam ztráty a výhry, pořadí ligy, odpojení a reputace sítě – z hanebných důvodů a jediná věc, která ho odlišuje, je jméno, které se rozhodl přijmout. Je anonymní, ale pro své jméno, stejně jako většina Šmoulů.

    Spousta šmoulů, kteří stáli kolem

    Komentáře

    • Nesouhlasím s odpovědí @Robusto ', ale mohu ' Říkám, že souhlasím s oběma odpověďmi, protože se oba zdají být divokými odhady: / Ale samotné obrázky mi vykouzlily úsměv :))
    • Pokud I ' se nemýlím, je to ' pouze americká verze ' Smurfs ' který rozlišuje mezi jinými šmouly než Šmoula a Šmoulinka. Mnoho roubíků v původních ' strip-books ' spoléhalo na to, že si šmoulové nedokáží navzájem říkat pohledy ani hlasy .
    • Hlasy pro tuto odpověď jsou skvělým příkladem toho, jak na tomto webu často platí, že nejlepší slovo je asi " bizarní ".
    • Bylo by fascinující, jakési, vědět, jestli byla některá z upvotů dána poté, co Hugo odpověděl na otázku. (Mimochodem, kdo sakra neví ' neví, co je to šmoula? Kolik by ti muselo být … jako předtím, co, 1955 ???! Geeshe!)

    Odpověď

    Myslel jsem, že to bylo kvůli „Šmoulové útok“, kde byly použity spoofed pakety. Zfalšování nebo skrytí jedné identity se proto stalo obecně známé jako „smurfing“ on-line.

    Netuším však, jak název „Smurf Attack“ původně dostal jméno …: -)

    Komentáře

    • Toto byla moje první myšlenka, ale připadá mi to jako úsek. Odesílání pingů na vysílací adresu není ' nemá rád ničení nováčků.
    • @nmichaels Důraz vidím spíše v úkrytu části identity než v rozbití bitevních dolů.: -)
    • Nemá s tím naprosto žádnou souvislost. Je to ' přímočará, dobře známá činnost v oblasti her, vysvětlená ve správných odpovědích.
    • Ne moc dobře známý, říkám ' d, protože jsem ' hráč a nikdy předtím jsem ho v tomto kontextu neslyšel.

    Napsat komentář

    Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *