Hvor er alle de skjulte hvelvesymbolene for “ Cult of the Vault ” utfordringene?

Det er noen «skjulte hvelvesymboler» i hvert område. Hvor er nøyaktig alle sammen, og er det tegn som forteller deg når du er i nærheten?

skjulte hvelvssymboler

Svar

Det er ingen indikatorer når du er i nærheten. Husk å handle (" Oppdag ") vegginnskriftene – ikke bare se på dem. Hvert nytt tegn kan se på symbolene og få æren for utfordringen.

Denne wiki er for øyeblikket ufullstendig. Hjelp oss med å fullføre den, hvis du kan.

Windshear Waste (1)

1. Skriv inn Claptrap «s, i rommet / skapet til høyre, ved siden av banken ( YT )

Sørlig sokkel (2)

1. (sør) I bygningen med heisen i sør, ta heisen, ta til høyre på verandaen for å få tilgang til taket, slipp ned til avsatsen med brystet ( YT )
  2. (nord) I andre etasje på skipet (etter alle toalettbeholdere og seksjon uten gulv), hopp inn i alkoven til venstre når du går opp den lysegrå skråningen og følg plattformene rundt hvor du kom ( YT )

Southern Shelf – Bay (2)

1. (sørvest) På styrbord side av den (første) forliste båten ( YT )
  2. (øst) I den østligste delen av bandittfortet, gå nordover under de to mastene i snøen og se opp og bak deg når du når veggen ( YT )

Three Horn – Divide (3)

1. (south) I Windbreak Camp (hvor du henter kraftkjernen), sjekk bak hytta til venstre nær klippen ( YT )
  2. (sørvest) Omvendt ansikt fra bunnen av inngangen til dalen – den står på baksiden av billboardet ( klatre opp støttebjelkene) ( img , YT )
  3. ( sørvest) Gå nordover fra SW Catch-a-Ride inn i bandittoppgjøret – hold deg til høyre mot baksiden, gå opp trappene til den snødekte plattformen (passerer bensintanken) og se bak den buede enheten til venstre ( YT )

Sanctuary ( 5)

1. I scooter «s, gå mot gjerdet bak ham, og sving til høyre mot dekkbunken – den står i hjørnet ( YT )
  2. Gå ut av Moxxis vestlige inngang, før du går ned trappene, skarpt til venstre. Det vil være i hjørnet, på veggen. ( YT )
  3. På vei mot Marcus (ammunisjons fyren), sving til venstre ned smuget før helseautomaten – det er til venstre for avhendingsenheten ( YT )
  4. Til venstre for dette smuget inngang, klatre opp benken og stillaset til venstre, kryss forbi " GUNS " skiltet, og følg taket – det «s på nivået over det svarte markedet (Crazy Earl «s) på døren ( YT )
  5. Gå ut av andre etasje i Rolands hus og følg hustakene til høyre – det står på hustakene bak aviskiosken i Sanctuary sentrum ( YT )

Three Horns – Valley (3)

1. (sør / midt) Nærme fortet ved siden av Catch-a-Ride (fortet som fører til Southpaw Steam) og følg steinene til venstre rundt fortet, klatre over rørene – det er på veggen til din høyre ( YT )
  2. (sør) Helt i sør, kjør rundt den lille innsjøen til boreriggen og hytta som huser to badasses —det er inne i skuret ( YT )
  3. ( nordøst) I sving for å komme inn i bandittfortet, sving til venstre ved bryggekontrollene, følg snøryggen rundt og det «vil være på venstre side ( YT )

Southpaw Steam & Power (3)

1. I det første rommet med den store gropen, hopp ned og se i kransen til høyre nær stigen ( YT )
  2. Etter den første snikmorderen og klatre trappene til neste området, kan du se det på veggen til høyre i nærheten av snurreutstyret og bunnløs grop – se det på veggen når du står overfor sterkt lys og vifte. Bruk skinnene til å hoppe opp på toppen.( YT )
  3. I en seksjon til venstre like før Assassin Reethes inngang (den tredje) er det et stort spinningsutstyr —Hopp oppå den og på den lille strukturen med dampventiler og den er på veggen ( YT )

Frostburn Canyon (2)

1. (NE) Når du kommer inn i den første hulen, følg sideløypa til venstre – den går opp et nivå på gulvet ( YT )
  2. (NW) I området med isgropen og stigen, fall ned og den er på høyre vegg ( YT )

Støvet (3)

1. (SW) I det åpne rørområdet (" Moonshiner «s Camp "), klatre oppå skurene til venstre for å sjekke rørets lokk ( YT )
  2. (midt) Se under den vestligste helikopterplaten (krøll og kryp) i bosetningen (" Goost «s Roost ") midt i kart ( YT )
  3. (SE) I den nordlige bumpen av sløyfen i SØ, se bak veggen på sin NE-side ( YT )

Bloodshot Stronghold (2)

1. (vest) I området med fengselscellene hvor du møter Roland personlig for første gang, ta stigen til andre nivå, følg den rundt der tre rør danner en plattform, ta den til kontrollrommet, den er på veggen overfor kontrollene ( YT )
  2. (midt) På Splinter Group-oppdraget, rett før du ringer på døren (i rommet med det røde trippeløyet) , er symbolet på veggen til høyre for deg ( YT )

Bloodshot Ramparts (1)

1. (midt) Halvveis i nivået danner en bjelke hypotenusen til en høyre trekant, se under rampen før den til venstre ( YT )

Vennskap Gulag (1)

1. (nord) I topp-middagen le på kartet, sjekk bak kassen til venstre ( YT , YT )

Tundra Express (2)

1. (nord) Bak en bygning i nærheten av en boreenhet i vanlig syn, ved siden av en gaffel i togsporene. ( YT )
  2. (SE) Klatre opp på Varkid Ranch Observatory ved hjelp av hulinngangen og trappene i sin egen SE ( YT )

End of the Line (1)

1. Halvveis i kartet, se på siden av broen nær restene av toget ( YT )

Sanctuary Hole (1)

1. Nordover i den første svingen av den S-formede seksjonen, se under trappen på veggen rundt hjørnet ( YT )

Kaustiske huler (2)

1. (NW) I nærheten av krystallisene i NV-hjørnet, gå til nubben som når lengst nord på kartet (du kan gå rundt til høyre) ( YT )
  2. (S) Med kurs mot inngangen igjen, kommer du inn i et rom med salgsautomater, en ECHO-opptaker og en stige. Mot toppen av stigen, se bak deg – det er en passasje utenfor stigenes skaft ( YT )

Fink» s Slakteri (1)

1. Ser du det store Slakteri-tegnet? Se bak en nærliggende søyle til høyre ( YT )

Kjøleskapet (2)

1. Når du kommer inn, står det på taket av bygningen til høyre for deg – klatre opp steinene på den andre siden av bygningen for å komme dit ( YT )
  2. Fortsett mot begynnelsen på det frosne gulvet, se til venstre for å se en vegg med gul graffiti på utsiden – sjekk bak den ( YT )

Highlands (1)

1. (E) I Hyperion-området i øst følger du den naturlige stien til enden (nær den doble regnbuen og gå rundt utsiden av runden " silo " ( YT )

Bevar for dyrking av dyreliv (2)

1. (SW) På det forankrede skipet i havnen, vent til kranen senkes, og kjør den til enden — symbolet er på en vegg på taket til bygningen ( YT )
  2. (SE) Følg motorveien helt til endestasjonen – den er på veien bakken ( YT )

Vedlegg til naturlig utvalg (1)

1. Den åpne Hyperian-beholderen du kan gå gjennom på høyre side av vedlegget, gjennom den og se opp .

Holy Spirits Bar (1)

1. Baderom, i nederste venstre hjørne av plakatene ( YT , YT )

Tusen kutt (2)

1. (W) I Bricks kompleks er det på baksiden av bygningen nær klippene / klippene ( YT )
  2. Med tanke på den røde Hyperion-porten, hopp til hytta på toppen av søylene og se innover ( YT )

Mulighet ( 2)

1. Nær den vestligste automaten er det en gangvei over vann på lavere nivå. Crouch i vannet — det er på gangveien ”undersiden ( YT )
  2. (SE) I byggeområdet nær kranen , se etter hullet som går flere nivåer ned. Det er under den nederste plattformen til høyre ( YT )

Lynchwood (2)

1. i pistolens hjørne, slå av den elektriske sikringsskapet og ta heisen til toppen, gå forbi det elektrifiserte gjerdet som skal være av nå og hopp fra bagasjerommet til bilen og fortsett fremover og stopp mellom de blå og grønne hustakene. Se ned.
  2. Det andre hvelvesymbolet er også på et tak, følg sporene nedover hovedgaten til trappen som fører opp på venstre side av sporene. Følg trappene til toppen av denne bygningen, hopp på toppen av skapene, og etter å ha klatret opp til dette taket, hopp til neste tak. Rx-stoffet er der du skal være. Sett skiltet til deg, «kom tilbake og hopp til toppen av denne bygningen, og gå ned på den andre siden og se ned.

Bunkeren (1)

1 . Hvelvekulten er langs ringen under venstre side av fossen. Vend mot fossen og hopp av høyre side av ringen som ikke har noen sikkerhetsskinne, det er steiner under og du kan hoppe tilbake til ringen etter.

Eridium Blight (3)

1. I Eridium Extraction Plant på utsiden av bygningen til venstre, bakerst rett før den siste containeren.
  2. Rett før du går inn i Hero Pass, til venstre er det en Hyperion-dør med en gul ammunisjonskiste på venstre side av døren. Gå rundt på høyre side, hvelvesymbolet er på denne lille bygningen.
  3. Mens du diskuterer om å drepe deg selv, kan du på Handsome Jacks «forespørsel like godt få noe ut av avtalen; dette hvelvesymbolet vil du se når du krysser gangbroen fra Mount Hell til Lovers Leap. Den står på en container til venstre når du løper mot undergangen din. Lengre punkt nord enn vulkanen.

Malmeklype (1)

1. det skjulte hvelvesymbolet er under heisen du tar for å komme tilbake til toppen, så ta med en venn som dreper deg fordi du må trykke på knappen og deretter stå under den mens den knuser deg.

Sagtanngryte (2)

1. (W) Gå helt til det lille området lengst vest. Det ligger i lastegodset på venstre indre vegg.
  2. Ta heisen helt til toppen av Buzzards Nest. trykk heisknappen for å sende den ned igjen, og deretter raskt ut og komme deg opp på heisen. symbolet vil være på den 8. stillasbjelken nede på venstre side hvis den vender mot baksiden av heisen der knappen er.

Arid Nexus-Boneyard (2)

1. (SV) når du først kommer inn, sving til venstre og gå grenselinjen mot sør, rundt eridiumdammen. Derfra er det rett foran deg på tårnet.
  2. (E) det er en rampe på østsiden av eridiumrørledningen, like før fangst-en-turen lengst øst. Gå opp rampen og løp mot den delen av røret du kjører et kjøretøy inn i, og du vil gå inn i det andre hvelvesymbolet.

Heltenes pass (2)

1. Når du kommer inn, gå til automatene og gå mellom automaten og containeren, se til venstre på veggen.
  2. Etter at lasteskipet er banket inn i lavaen. Å krysse en bro er lasteskipet på venstre side, på slutten kriker du deg under en støttelager (det sitter en kontantboks på en boks her) og beveger deg på fjellet. Ta en 180 sving så ser du Vault-symbolet på støttebenet under broen.

Vault of the Warrior (1)

1. Etter heisen din ri nedover, mot den retningen du antar å gå inn, ta til høyre og legg merke til boksene og stillaset rundt heisen, utforsk …

Terramorf topp (2)

1. på en klippe ved siden av heisen under den første broen du krysser etter respawning er det et lik og en malingbøtte ved siden av.
  2. Under plattformen faller du ned fra for å komme inn i arena med Terramorphous. Stå over der Terramorphous bryter ut fra bakken etter å ha blitt innkalt, og du kan bli slått opp nær nok til å nå det. Du vil være luftbåren så vær rask. Torgues Campaign of Carnage

Følgende symboler finnes i områder i den andre kampanjen DLC: Mr.Torgues Carnage of Carnage

Badass Crater of Badassitude (4)

1. I en hytte på toppen av en bygning på vestsiden av Arenaen. Du kan komme dit ved å klatre opp stigen bak motorveien, snu og hoppe til den.
    2. Rett nord / nordvest for forrige symbol. Hopp tilbake ned fra toppen av bygningen bak skiltet der du klatret opp. Fortsett videre mellom bygningene og dalveggen til slutten.
    3. Helt på slutten av en av de hevede motorveiseksjonene. Kom dit fra rampen ved enden av veien helt vest av kartet (det fører rundt mot nord.)
    4. Bak en bygning rett vest for inngangen til The Beatdown.

The Beatdown (2)

1. I det nordøstlige hjørnet (der du kom ut fra Pyro Petes Bar etter kampanjeoppdraget), følg veien sørover til åpningen til gårdsplassen med vanntårnet like mot vest. Symbolet er på den andre siden, tydelig på veggen.
    2. Fra det sørøstlige hjørnet av kartet, flytt vestover forbi motorveien på rampen fra nordsiden. Omtrent 3/4 vei ned bakken er det en balkong. Hopp til den. Symbolet på bygningsmuren.

Arena (2)

1. I det nordøstlige hjørnet av den ytre ringen (ca. 2 o «klokke), opp høyt på veggen. Klatre opp i boksene for å komme dit.
    2. På den nordligste punktet på den ytre ringen er en stige ned. Symbolet på veggen bak stigen nederst.

Southern Raceway (2)

1. I den nordvestlige hjørnealkoven klatrer du til toppen av bygningene midt i området. Symbolet er på vestsiden av hytta med antennene på den øverst.
    2. I den nordligste sentrale alkoven (den der du trekker i spaken.). Den ligger i en hytte helt på slutten av alkoven.

Forge (3)

1. Lengst vest ved Torgue Housing (nær bryter en fra historiemisjonen her), ta deg til toppen av jernramper. Symbolet er på siden av en støperibygning i det sørvestlige hjørnet, bare følg stien bak tårnet.
    2. I den sørøstlige regionen, rett forbi kråkeringen og opp stigen på østveggen før Flyboys hage. Hopp inn på en buss med en rampe på taket midt i området og ta rampen til den forhøyede hytta. Symbolet er på siden av hytta.
    3. Fra inngangen til Tårnet (Flyboys buzzard tower lair), sving til venstre, så ser du et sett av trapper. Gå ned disse trappene til søppelområdet, og fortsett deretter til sørsiden av søpla. Vend mot ansiktet SV. Hvelvesymbolet er på den veggen av tårnfundamentet.

Kaptein Scarlett og hennes pirats booty

Følgende symboler finnes i områder i den første DLC-kampanjen : Captain Scarlett and Her Pirates Booty.

Oasis (4)

1. Gå østover på Oasis Docks. Omtrent halvveis der nede «en vegg på høyre side. Symbolet er på baksiden av veggen. ( YT )

2. Gå til Coral Island Camp (hvor du finner whiskyen til Fire Water-oppdraget). Gå rundt på høyre side av bygningen, så kommer den på veggen. ( YT )

3. Gå til vraket av Kronus på østsiden av kartet. Symbolet er på utsiden av skroget på østsiden av ship. ( YT )

4. Du må fullføre DLCs hovedhistorie for å komme inn i dette området. Gå ut av Leviathans hus. Gå inn i hytta rett foran deg. Symbolet er på veggen til venstre for deg. ( YT )

Wurmwater (3)

1. På øverste dekk av kaptein Scarletts piratskip går du rundt til venstre nær ryggen. ( YT )

2. Gå til Rusty Corridor på østsiden av kartet. Følg kanten av stupet sør vest. En vegg vil være i veien for deg med et innlegg til høyre, gå rundt det. Hopp på toppen av metallgjenstanden og deretter på toppen av bygningen. Symbolet vil være på veggen til høyre for deg. ( YT )

3. Gå til The Dish i det sørøstlige hjørnet av kartet. Følg stien sør vest som kurver rundt fjellet. Symbolet er på en vegg bak en sjelden kiste. ( YT )

Hayter ”s dårskap (2)

1. Etter å ha beseiret Grendel, følg avkjørselen ut av hulen sin. På slutten av avkjørselen snu og den vil være på venstre vegg. ( YT )

2. Etter at du har funnet automatene, gå inn i det skjulte huset. Øverst på klippen like ved inngangen ser du ned og du vil se mange lastcontainere. Hopp ned til de to som er parallelle med hverandre, hvelvesymbolet vil være på siden av en.( YT )

Rustyards (2)

1. Gå vestover i byen fra starten. På venstre side vil du se en slepebåt. Klatre opp trappene i neste bygning, gå rundt til baksiden av bygningen og dra tilbake øst bak slepebåten. Symbolet vil være på en metallvegg til venstre. ( YT )

2. Gå til Maroonies Clipper i nord. Gå østover halvveis skipet. Symbolet vil være på veggen til høyre for deg. Du må hoppe på noen hustak for å nå det. ( YT )

Washburn Refinery (2)

1. Rett før du kommer til 3. poly-kryten er det et rom som har trapper nedover i et lite område. Symbolet er på veggen i det området. ( YT )

2. I rommet rett etter P3RV-E på nordveggen, under den åpne luken midt på veggen. ( YT )

Magnys fyr (2)

1. Etter å ha krysset en hengebro vil du svinge til høyre og gå opp en bakke med togspor. Huset rett foran med en antenne på taket har et symbol på bakveggen. ( YT )

2. Gå til det øverste nivået. Gå rundt på baksiden av huset til høyre for fyret. Symbolet er på bunnen av fyret der det møter huset. ( YT )

The Leviathans Lair (1)

1. Når du vender mot utgangen fra hulen, ta tunnelen til høyre. Sidegangen til høyre har en metallvegg som blokkerer den. Symbolet er nær taket på veggen til høyre. ( YT )

Kommentarer

• Merk at denne listen fremdeles ikke er ' t fullført! Hjelp til med å redigere og fullføre det hvis du kan.
    • YT-videoene du lenker til, krever flash. Sjekk om du kan oppgradere dem til HTML5-video .
    • Kan du også oppgi plasseringene for kaptein Scarlett-kampanje?

Svar

Jeg kan ikke fortelle deg alle stedene, og det er ingen indikator for å fortelle deg om du er nær en, men her er stedene til de vi kjenner.

Det er en i Vindskjæravfall:

1. Når du først går inn på Claptraps Place, er det t til høyre for peisen som frigjør deaktiverte klapper når døren åpnes. Bakveggen til dette skapet har symbolet.

Det er fem skjult i Sanctuary:

1. På gulvet i hjørnet under trappene av Scooters garasje, bak noen dekk.

2. I et smug ved Marcus våpenbutikk, bak og delvis tilslørt av søppelbåten der.

3. På en vegg utenfor Moxxxis skjøt. Veggen er til venstre hvis du forlater stangen gjennom utgangen som vender mot Scooters garasje, og symbolet er lite sammenlignet med de andre symbolene.

4. Dette og det neste krever å hoppe på hustakene. Denne er plassert på døren på balkongen over det svarte markedet (hvor du kjøper BDUer med Eridium). For å komme deg opp dit, gå mot Marcus skilt. Det er en benk i nærheten av en markise der, og hvis du står på benken, kan du hoppe på markisen og derfra over til taket. Så er det bare å klatre over til balkong.

5. Dette er på taket bak This Just In-aviskiosken i sentrum av byen. Symbolet er på den flate delen av taket ved noen kasser og safer. Det er en dekkbunke på vei til Rolands-huset, hopp fra disse til markisen og opp på taket og over gaten mot This Just In-stativet.

Kommentarer

• Dette kommer til å bli en veldig omfattende og detaljert liste. Jeg anbefaler å gjøre dette til et Wiki-svar fra fellesskapet slik at folk kan legge til informasjon slik de finner det.