Skąd pochodzi termin “ Smurfing ”?

W grach online dla wielu graczy termin „Smurf” (rzeczownik) odnosi się do doświadczonego gracza, który tworzy nowe konto w celu dopasowania przeciwko niedoświadczonym graczom dla łatwych wygranych. Skąd się wzięło to użycie tego słowa?

Komentarze

  • warto wypróbować na gaming.stackexchange.com
  • Innymi słowy, doświadczony gracz byłby nazywany Smerfem? W tym przykładzie ” Wow, właśnie dostałem własność w tym dopasowaniu. Przeciwnik ma niski wynik, ale wyraźnie wie, jak wygrać. Musi być smerfem. ”
  • @JYelton tak, uważam, że byłoby to właściwe użycie tego terminu.
  • Uwaga (ale nie warta odpowiedzi): opisywana osoba może być również określana jako ” dzwonek ” lub ” rekin. ”
  • Yelton – jasne, że ' jest całkowicie poprawne. ” Zostałem zmiażdżony przez nowego gracza! Ale tak naprawdę to SomeFamousPlayerName smerfował! Whoa! Przynajmniej poznałem SomeFamousPlayerName! Jest niesamowita, że powinieneś zobaczyć te ruchy! ” to ' to takie proste.

Odpowiedź

Ta definicja smurfingu pochodzi z 1996 roku i gry Warcraft II , kiedy pewne dobrze- znani gracze wymyślili nowe nazwiska, udają, że grają źle, a potem pokonali innych graczy. Wybrali nazwy PapaSmurf i Smurfette.

Został użyty w alt.games.starcraft i zdefiniowany w kwietniu 1999 jako:

ktoś, kto tworzy nowe konto, a następnie udaje, że jest nowicjuszem.

Źródło zostało zaoferowane w tej samej grupie w lutym 1999 :

Jak myślisz, jak powszechne są fałszywi nowicjusze? Wiesz, dobrzy gracze, którzy wabią prawdziwych początkujących do łatwej wygranej. Dlaczego czerpią radość z robienia czegoś tak głupiego?

Myślę jednak, że warto zauważyć, że tego typu
rozpoczęło się w czasach Warcrafta II przez Shlonglora i jego kumpli,
którzy wydają się być półbogami dla niektórych ludzi. Nazwali to smurfing i
Shlonglor „stwierdził powodem było to, że nie mogli znaleźć nikogo
, kto chciałby w nie zagrać. Zaczęli więc wybierać dla początkujących i świetnie się bawić „smerfować” im, to jest nazwa, którą mu nadali. Następnie powiedział
, jak szybko rozwinął się nawyk smurf-smurfingu , wspaniałej zabawy
powiedział . Tak, a kto jest osobą cierpiącą z powodu całej tej zabawy, jaką doświadczają
? Oczywiście nowicjusz. Jeśli nie jest to najbardziej nierozważne zachowanie, jakie kiedykolwiek widziałem.

A Warcraft II: Glossary definiuje:

Smurfing

Slangowe określenie wymyślone przez Warp! i Shlonglor na oznaczenie dobrzy lub sławni gracze używający fałszywych nazwisk, aby ukryć się przed ludźmi, a następnie próbujący pokonać innych graczy. To tylko „Smurf” , jeśli ci gracze wygrywają.

Najwcześniejsze określone użycie smurfingu , które znalazłem, było w alt.games.warcraft w Sierpień 1996 :

heheh, kiedy naprawdę dobry gracz ma depresję lub szuka zabawy przy żyjąc jak piekło z nowicjusza, przyjmuje fałszywe imię, a następnie dołącza do gry i AKTÓW jak nowicjusz, t kurewsko niszczy wszystkich w grze. ten dziwaczny akt nazywa się smurfing , kiedy powiedział „nie wchodź na żadne smerfy „miał na myśli, że nie daj się tak pochłonąć, znajdź smerf , a potem wydostań się z piekła życia 🙂

W alt.games.warcraft była też wzmianka, której niektórzy doświadczyli gracze byli „prawdopodobnie smerfami ” w lipcu 1996 roku .

Więcej opis :

został uruchomiony przez Shlonglor , który jest kimś więcej niż graczem SC (pracuje dla Blizzarda jako ich webmaster). Był jednym z wszechczasów guru War2 i był niezwykle sławny dzięki swojej stronie war2 …wciąż jest jedną z najlepszych stron o grach, jakie kiedykolwiek stworzono (chociaż nie ma jej już nigdzie w sieci … zdjął ją, gdy zaczął pracować dla Blizzarda).

W każdym razie przyszedł moment Sława Shlonglora, w której nie zagrałby go nikt oprócz kilku wybranych osób; każdy, słysząc jego imię, robił jedną z następujących rzeczy: kulił się ze strachu, uwielbiał jak szalony lub wielokrotnie rzucał wyzwanie jak nowicjusz. W środku tego było praktycznie niemożliwe, aby zagrał w grę.

Więc … Shlonglor i jego współlokator w tym czasie Warp wpadli na genialny pomysł: wymyśl fałszywe imię że nikt nie rozpoznałby i nie pokonałby * spośród nowicjuszy.

Z jakiegoś powodu nazwy, które wybrali to „Papa Smurf” i „Smurfette.”

Stąd pochodzi termin „Smerf”.

(Shaf, 1999)

Cytat Shlonglora z 2003 :

– (1996) Byłem pomysłodawcą terminu „ Smurf „lub” Smurfing „, aby wskazać sławną osobę grającą w gry pod fałszywym Nazwa. Wcześniej wszyscy trzymali się jakiegokolwiek pseudonimu i nigdy nie rozważali zmiany swojego nazwiska lub grania pod fałszywymi nazwiskami. Zaczęło się, gdy ja i Warp! grał pod fałszywymi imionami „Smurfs” i oszukał wszystkich naszych przyjaciół. Zrobiłem o tym stronę i szybko się przyłapało. Wkrótce wszyscy grali pod wymyślonymi nazwiskami i nie miałeś pojęcia, kim grasz. Ta praktyka nadal ma miejsce dziś TONĘ i wciąż słyszysz o Smerfach / Smerfach , które pochodzą z mojej strony, i moja strona Smurf .

Oraz fragment raportu z gry sierpień 1996 („The Smurfs vs Spiderman (Zima), Red Barron i Void (idiot) „) Warp !:

Cóż, w końcu zagrałem w grę, o której warto opowiedzieć. To była gra dla pięciu graczy na Garden of War ze średnimi zasobami. Zaangażowani gracze to Shlonglor (grający jako PapaSmurf ), Ja (grający jako Smurfette ), RedBaron, Void i Spiderman (który później odkryliśmy, to ta sama osoba co Zima / Cpl_Will). Shlonglor i ja byliśmy kolegami z drużyny, podobnie jak RedBaron, Void i Spiderman.

A potem według Shlonglora, to może być najwcześniejszy opis:

Najpierw wyjaśnię Smurf . Warp i ja lubimy wymyślać nazwiska i bawić się ludźmi na wojnie2. Sprawiamy, że myślą, że naprawdę jesteśmy do dupy, a potem ich bijemy. Ale żartowałem ze mnie, ponieważ Zima oszukał mnie. Grał jako Spiderman, przez co myślę, że jest do niczego. Pobity w mojej własnej grze! Taki smutny. Cóż, świetnie się bawimy grając jako smerfy . Rozmawiamy smerfem. My smerf nam jakiś tyłek na wojnie 2. Myślę, że to całkowicie dziecinne, ale z pewnością jest zabawne.

Komentarze

  • Hugo, normalnie powiedziałbym ” skąd taka długa odpowiedź na definicję, którą można podać w kilku słowach, i może jeden link do jednego z bardzo wielu długich wyjaśnień etymologii tego w sieci ” . To ' normalnie bym powiedział. Ale tutaj mówię „, serdecznie gratuluję, że wziąłeś krawat, aby w pełni wyjaśnić to słowo, biorąc pod uwagę zdumiewająco przypadkowe przypuszczenia w innym miejscu na stronie! 99e95ba593 „>

  • Potwierdzam, że Hugo ma rację. Shlonglor smerfował ludzi podczas grania w Warcraft2 na Kali: en.wikipedia.org/wiki/Kali_(software) i spopularyzował ten termin na swojej stronie internetowej.
  • Odpowiedź

    Nie jestem pewien, czy zgadzam się z Robusto ”odpowiedź. Myślę, że termin smurfing w odniesieniu do gier ma więcej wspólnego z nierozróżnialnością poszczególnych Smerfów. Poza Papa Smurf, Grumpy Smurf, Brainy Smurf i Smurfette, tak naprawdę nie można odróżnić Smerfów żadnymi fizycznymi cechami innymi niż ich imiona. W większości są to amorficzna plama niebieskich ciał w białych majtkach.To dla mnie sugeruje, jak powstał czasownik smurfing : kiedy gracz smurfuje na koncie, ten gracz celowo ukrywa swoje publiczne cechy – np. Swoją przeszłość rekord wygranych-przegranych, ranking ligowy, rozłączenia i reputacja sieci – z nikczemnych powodów, a jedyną rzeczą, która go wyróżnia, jest imię, które wybrał. Jest bez twarzy, ale jak na swoje imię, tak jak większość Smerfów.

    Mnóstwo smerfów stojących wokół

    Komentarze

    • Nie ' nie zgadzam się z odpowiedzią @Robusto ', ale mogę ' nie mówię, że zgadzam się z którąkolwiek z odpowiedzi, ponieważ obie wydają się być szalonymi domysłami: / Ale same obrazy wywołują uśmiech na mojej twarzy :))
    • Jeśli ' nie mylę się, to ' to tylko amerykańska wersja ' Smerfy ', które rozróżnia smerfy inne niż Papa Smurf i Smurfette. Wiele gagów w oryginalnych ' strip-bookach ' polegało na tym, że smerfy nie były w stanie rozróżnić się na podstawie wyglądu ani głosów .
    • Głosy za tą odpowiedzią są doskonałym przykładem tego, jak często w tej witrynie są głosy za. Najlepszym słowem jest prawdopodobnie ” dziwaczne „.
    • To byłoby fascynujące, w pewnym sensie, wiedzieć, czy któryś z głosów za został udzielony po tym, jak Hugo odpowiedział na pytanie. (Tak na marginesie, kto u licha ' nie wie, czym jest smurfing? Ile musiałbyś mieć lat … jak urodzony wcześniej, co, 1955 ???! Rany!)

    Odpowiedź

    Myślałem, że to z powodu „Smurf Attack”, w którym zostały użyte sfałszowane pakiety. Dlatego podszywanie się lub ukrywanie własnej tożsamości stało się ogólnie znane jako „smurfing” on-line.

    Jednak nie mam pojęcia, skąd sam „Smurf Attack” otrzymał tę nazwę …: -)

    Komentarze

    • To była moja pierwsza myśl, ale wydaje mi się, że to rozciągnięcie. Wysyłanie pingów na adres rozgłoszeniowy to nie ' nie bardzo lubię pokonywać nowicjuszy.
    • @nmichaels Uważam, że większy nacisk kładziony jest na ukrywanie części tożsamości, niż na wyrzucanie z bitew.: -)
    • Nie ma z tym żadnego związku. ' jest prostą, dobrze znaną czynnością w grach, wyjaśnioną w poprawnych odpowiedziach.
    • Niezbyt dobrze znany, ' c, powiedzmy, ponieważ jestem ' graczem i nigdy wcześniej nie słyszałem, aby był używany w tym kontekście.

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *