Helyes-e a Pókember: Hazatérés, mondván, hogy ez 8 évvel a New York-i csata után zajlik?

A Pókember: Hazatérés filmben látható, hogy 8 évvel a New York-i csata után következik be.

Helyes az idővonal?

Mivel állítólag néhány hónappal a polgárháború után következett be, de 8 év után a sablon 2020-ra esik, ami 4 év polgárháború után. Mi tehát a helyes idővonal a Pókember: Hazatérés számára?

Megjegyzések

  • Talán konkrétabban tudná mondani, hogyan ellentmond?
  • ‘ nem 8 évvel a csata után. ‘ nyolc évvel a takarítás után. Ez még hosszabbá teszi ….
  • Kijöttek ‘ és azt mondták, hogy ostobaak a ” 8 év ” állításon.
  • Kapcsolódó a SciFi-n: Melyik évben zajlik a Pókember: Hazatérés?
  • Nos, technikailag ez s kétszeresen hibás, mert a képregényekben zajló csata valójában szülővárosomban, Stamfordban, CT-ben zajlott.

Válasz

Ez a grafika megmagyarázza:

írja ide a kép leírását

Csak azt kell feltételezned, hogy a polgárháború és a hazatérés 8 évre való hivatkozásai hozzávetőlegesek. 9 és 7 év között vannak.

Hozzászólások

  • Ez a poszter jó munkát végez, amikor megpróbálja az MCU-t valódi idővonalra állítani, de ne feledje, hogy ‘ s nem hivatalos … ez ‘ rajongók által készített plakát, amely ‘ s ugyanazokat a találgatásokat követi el, mint mi. Ez sok olyan dolognak is ellentmond, amelyet mindannyian igaznak vélünk (például a Bosszúállók 2010-ben történnek).
  • 2018 novemberétől a Marvel közzétett egy hivatalos idővonalat . A Bosszúállók 2012, nem 2010-ben játszódik.

Válasz

FRISSÍTVE:

Kevin Feige-vel (a Marvel Studios elnöke) és Joe Russo-val (az Infinity Wars egyik rendezőjével) készült legutóbbi interjúk alapján biztosnak látszik feltételezni, hogy a 8 éves dátum helytelen.

Russo az Ashish Chanchlanival folytatott interjúban leírta a Bosszúállók és a Hazatérés mint:

“Úgy vélem, nyolc év volt” – válaszolta Russo. „Nagyon helytelen nyolc év volt.”

Feige, egy interjúban a Cinemablend-lel , elmagyarázza, hogy a Marvel az idővonalukat építi a világot megváltoztató központi esemény alapján:

Ezt megtesszük, és a Tony azt mondja: “Vasember vagyok.” Tehát minden évek utána, évekkel előtte lesz.

E két dolog együttvéve a A legvalószínűbb magyarázat az, hogy a Pókember: Hazatérés 8 éves „AIM” – az „Én vagyok az Vasember” pillanat után következik be – ami nagyjából 2016 végére vagy 2017 elejére helyezné a filmet, ahol van értelme.


Talán csak nem tudjuk. Fájdalmas részletekbe mentem ebben a válaszban , de a probléma összefoglalása érdekében két lehetőség van:

  • Az egész Az MCU első fázisa ( Iron Man , Iron Man 2 , Thor , The Incredible Hulk és Bosszúállók ) mind körülbelül 18 hónapon belül zajlanak le.
  • Amikor a Pókember: Hazatérés állítja, hogy ez 8 évvel a New York-i csata után történik, akkor “Csak rosszul

Mit mond a film

A film maga is ad néhány nyomot, amikor sor kerül, mind 2017 szeptemberére mutatnak. Ezek a nyomok a következők:

  • A Decathalon szeptember 14-én, egy „hosszú hétvégén” zajlik. A valós világ alapján valószínűleg a 2017. szeptember 14-i vagy a 2018. szeptember 14-i Decathalon működik.
  • A Peter perjében szereplő AI azt mondja nekünk, hogy egy 1984 áprilisában született bűnöző jelenleg 33 éves.
  • A forgatáson szereplő emberek beszámolói szerint a Staten Island Ferry-n reklámok voltak a közelgő “Stark Expo 2018”.

Mindezek úgy tűnik, hogy a Hazatérés t 2017-re teszik. Ha – amint eredetileg gondoltuk – 2012-ben kerülne sor a Bosszúállók ra, az egyértelműen nem jelentene értelmű.

Az egyéves opció

Az első lehetőség az, hogy az első fázis egészére 2008 novembere és 2010 márciusa között került sor. Ennek alapvető oka az lehet, hogy ezt kettőre helyezhetjük A harmadik fázisú filmek közül az első fázis két filmjéhez képest és az első fázisból több filmet helyez el egymáshoz képest.Pontosabban:

  • Tudjuk, hogy a Amerika kapitány: polgárháború 8 évvel Vasember után következik be.
  • Tudjuk hogy a Pókember: Hazatérés 8 évvel a Bosszúállók után következik be.
  • Tudjuk, hogy a Pókember: Hazatérés két hónapokkal a repülőtéri jelenet után Amerika kapitány: polgárháború ban.
  • Tudjuk, hogy az Iron Man 2 6 hónappal azután történik, hogy Iron Man , és Tony születésnapján is (ami májusban van).
  • Tudjuk, hogy a Bosszúállók körülbelül egy évvel az Iron Man 2 után kezdődnek. em> / The Incredible Hulk / Thor .

Ha megengedjük, hogy a „8 év” 7–9 év közötti jelentést mutasson, néhány kényelmesen megválasztott kerekítéssel, akkor az Iron Man 2 t 2009 májusáig rögzíthetjük, és minden mást áthelyezhetünk. Ez a Hazatérés t 2017-re teszi, ahol a film állítása szerint az első helyen.

Miért szörnyű ez

Kezdőknek mostanáig az MCU-filmek többségének van egy A megjelenésük évében fognak meghatározni, és a filmekben minden látszólag alátámasztja ezt. (Kivételt képeznek a Thor és a The Incredible Hulk , amelyek egyidőben zajlanak a Iron Man 2 vel, és a Guardians of the Galaxy 2 , ami 2014-ben történik.) Valójában a Hazatérés producerei interjút adtak , ahol arra utaltak, hogy állítsa a Hazatérés korábbit a megjelenési dátumnál a polgárháborúhoz:

Ott némi kínos kronológia lesz abban, hogy a film majdnem két évvel a polgárháború után jelenik meg, de úgy játszjuk, mintha néhány hónappal a polgárháború után lenne.

Ennek egyik oka, hogy ezt mindig feltételeztük, az az, hogy értelme adja meg, hogy mennyi minden történt filmek között. Úgy tűnik, hogy a karakterek fejlődnek, és a világ felépülni látszik, olyan ütemben, amelyet elvárhat a megjelenési dátum közötti különbségtől.

Továbbá, ha maguk mennek a filmeken kívül, és tartalmazzák a / promóciós anyagokat, még jobban korlátozhatjuk az idővonalunkat. Különösen a Iron Man 2 t határozhatjuk meg úgy, mint 2010-ben, vagyis a Bosszúállók nem történhettek meg korábban mint 2017-re. Ez 2017-et óriási szakasznak nevezi, amelyet “8 évvel később” nevezhetünk.

Vagy elmennek

Tehát a legtöbb ember számára annál inkább épelméjű következtetés az, hogy a Sony / Marvel csak ostoba volt. Valahogy rosszul tévesztették meg az idővonalat, amikor úgy döntöttek, hogy 8 év telt el a Bosszúállók óta, amikor annak valóban 4-nek kellett volna lennie.

Hozzászólások

  • Nem történt-e 2012-ben bosszúálló ‘ t?
  • Ez ‘ az, amit mondtam válasz is, de 2018-ban zajlik, részben túl erőltetettnek tűnik.
  • igen, egyetértek a válaszával, de nem csak egy bizonyítékot kell figyelmen kívül hagynunk ” fix ” a probléma: \
  • több ujjal mutatva 2016-ra, még kevésbé 2020-ra, egy pedig 2018-ra.
  • egy részem kíváncsi, hogy az eredeti verzióban nem volt-e ‘ ez, és későn adták hozzá a postához, hogy érthető legyen, hogy ez későbbi időpont volt, de nem ‘ t tény, hogy ellenőrizzék magukat. ez ‘ meglehetősen hanyag hiba egy egyébként (imho) fantasztikus filmhez

Válasz

2018 novemberétől , A bosszúállók és Pókember: A hazatérés négy év különbséggel van meghatározva.

Egy 2018. áprilisi interjú Ashish Chanchlanival , az Infinity War rendező, Joe Russo elismerte, hogy a 8 éves időeltolódás hiba volt.

Ashish : Ez neked Joe. Mekkora volt az időbeli különbség a Bosszúállók és a Pókember: Hazatérés eseményei között?

Joe : Azt hiszem, nyolc év volt.

Ashish : És elég ellentmondásos volt.

Joe : Igen, volt nagyon helytelen nyolc év.

A MCU idővonalának megfelelően a Marvel Studios: The Az Első 10 év , a The Avengers 2012-ben, míg a Pókember: Hazatérés négy évvel később, 2016-ban.

  • 1943-1945 : Amerika kapitány: Az első bosszúálló
  • 2010 : Vas Ember
  • 2011 : Iron Man 2 , A Hihetetlen Hulk , Thor
  • 2012 : A bosszúállók , Iron Man 3
  • 2013 : Thor: A sötét világ
  • 2014 : Amerika kapitány: A téli katona , a Galaxis őrzői, a Galaxis őrzői Vol. 2
  • 2015 : Bosszúállók: Ultron kora , Ant-Man
  • 2016 : Amerika kapitány: polgárháború , Pókember: Hazatérés
  • 2016-tól 2017-ig : Doctor Strange
  • 2017 : Fekete párduc , Thor: Ragnarok , Bosszúállók: Végtelen háború

Forrás: Screenrant

MCU Idővonal fotó

VGBlogger képe.

Válasz

A screenrant.com webhelyről :

K: Tehát mikor játszódik le ez a film? Általában az MCU-ban a filmek megjelenésükkor játszódnak le. De ez olyan érzés, mintha…

Eric Carroll: Kicsit hátrány lesz. Néhány kínos kronológia lesz abban, hogy a film majdnem két évvel a polgárháború után jelenik meg, de úgy játszjuk, mintha néhány hónappal a polgárháború után lenne. Nem telt el évek óta, amióta Tony visszahívta. Az egyik dologra vonatkozott, amit meg akartunk tenni, hogy minél tovább tartsuk középiskolában. Hadd csináljon valami szórakoztató és mást. A Sony magunkhoz jött, amikor leültünk, és arra gondoltunk: „Miért csináljuk ezt a verziót?” És azért van ez, mert valóban középiskolát tudunk végezni. Mutassa meg, hogy ez egy fiatal hős. Egyébként mindezt látta korábban …

Ez egy szórakoztató, más felvétel. Ha azt mondjuk, hogy valójában két év volt a polgárháború után, akkor továbbmegy, idősebb, és amikor megjelenik a következő film, akkor ez az egyetem másodéves éve, és nagyon szerettünk volna több filmet is csinálni ott, ahol a középiskolában jár. Tehát ennek csak 2016-ban kellett volna megtörténnie, és a hazatérés általában szeptember közelében vagy október elején következik be, tehát 2016 szeptemberében / októberében kell megtörténnie, de a címkártya mondjuk, hogy ez 8 évvel a 2012-ben bekövetkező Bosszúállók, így 2020-ra ütközik, ami megtöri az idővonalat.

Ha feltételezzük, hogy a címlap téves, akkor mindez több értelme van , kivéve Toomes idézetét.

Még nekik is megjelenik a 2018-as Stark expo hirdetés:

Az igazi New York-i turisztikai helyszíneket reklámozó hirdetések helyett a 2018-as Stark Világkiállítást, valamint a New York-i Csata Emlékmúzeumát kísérő plakátok találhatók. a tagline: „… Mindig emlékezz.” – yahoo.com

Miért jelenítenék meg a múltbeli Expo-hirdetéseket? jobb feltételezni, hogy egy 8 éves címkártya csavarás után következik be.

Frissítés:

képernyőről :

Az Infinity War társrendezője, Joe Russo jelenleg a köröket végzi, és Ashish Chanchlanival adott interjújában végül megjegyezte a problémát . Chanchlani úgy döntött, hogy teszteli Russo-t az MCU-val kapcsolatos trivia kérdésekkel, és ezek egyike a Bosszúállók és a Hazatérés közötti időbeli különbség volt. – Azt hiszem, nyolc év volt – válaszolta Russo. „Nagyon helytelen nyolc év volt.”

megjegyzések

  • sajnos a címlap figyelmen kívül hagyása nem segít ‘, mert Toombs szintén állítja, hogy ő ‘ 8 éve gyárt fegyvereket ellopott idegen technikából. : \
  • @KutuluMike csak sokáig rontottak, vagy át kell állítanod az egész polgárháborús filmet más évre, vagy figyelmen kívül kell hagynod a címlapot és a Toombs-idézetet
  • @KutuluMike most hivatalosan beismerték van tévedés, lásd a frissített választ.
  • Nos, Joe Russo elismerte, hogy hiba volt, de nem ‘ rendezte ezt a filmet.Feige továbbra sem hajlandó elismerni, hogy tévedett volt, csak azt, hogy ” mindennek van értelme ”
  • @KutuluMike Feige didn ‘ nem mondta, hogy az idővonalnak igaza van, vagy azt mondta, hogy egyszer eljön a hivatalos idővonal

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük